• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • Youtube

15 Mart 2015 Pazar

Öğrenci Arkadaşların 2015 YGS Yorumları



Öğrenci Arkadaşların YGS Yorumları



İlk olarak ben yorum yapayım YGS bence biraz kolaydı hele o Türkçede ki sorular paragraflar falan kısaydı sosyal zaten sevmem Matematik 10 numara olmuştu bazı sorular kazıktı ama idare eder hele Matematikteki o sınıfta gitar çalan öğrenilerin %80 i erkek sorusunu bide 64 yapmışım varya 10 üzerinden 10 numara fen için söylenecek laf yok orta derece yaptık birşeyler


Yukarıdaki Kızın Herhalde Matematik Yada Türkçe Sorularıyla Başı Dertte :)


Şimdi Gelelim Arkadaşların Genel Yorumlarına :)))

Yaşarcan Sarı: Beyaz kalemlerden anlamistim zaten bi bokluk oldugunu daha zor sorsaydiniz
squint ifade simgesi

Rabia Topkaya: İğreç, zordu

Cem Bili: 

Hatice Evli: Türkçede kasan en fazla 7 soru vardı fen kolaydı Matematikte kolay soruda vardı zor soruda

M Furkan Sezen: Fen güzeldi mat zordu genel olarakta zor gibiydi hayırlısı

Serhat Keleş: Sıçtık

Ece Nur: İğrenç ötesi

Zeynep Arslan: Sanki sorular öğrencilerin psikolojilerini alt üst etmek için hazırlanmış  Berbat ötesi

Rumeysa Kılınç: Bence matematik iyiydi ama türkçe ve sosyalde çok zorlandım

Cem Bili : aslında bakarsanız bu sene türkçe ve sosyal geçen seneye göre çok basitti matematik ve fenden anlamam kolaymı değilmi

Özlem Metin: fen basit matematik düşündürücü ve vakit harcayıcı türkçe çelişkili ve ve sosyale vaktim yetmedi

Şeyma Bolat : Bence Matematik kolaydı ama türkçe çok zamanımı aldı düşündürücüydü ondan zaman yetiştirmek sıkıntılı oldu fende fizik çok kolaydı kimya çok zor biiyoloji tek tük soru vardı felsefe soruları çok uzundu.

Elif Yılmaz : Bence iptal edilmeli yoksa ÖSYM bir ömür küfür beddua yer.

Reyhan Kayacan: türkçede paragrafları anlamakta zorlandım kopuk kopuk okudum zor geldi açıkçası herkesin kendi fikri sosyal iyi gibi. türkçede çok zaman harcadım zaman yetmedi.

Nehir Sami: Olmuş olabilecek en zor sınav olarak tarihindeki yerini almıştır...

Ahmet Gök: Türkçe yorucuydu Matematik zordu Fizik çok Kolaydı







Yorumlarınızı Bekliyorum...........





4 yorum:

  1. Emeklerinizin karşılığını almanızı dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah Hayırlısı olur beklentimizde o şekilde...

      Sil
  2. Yollarınız aydınlık ve başarılarla dolu olsun sevgili kasım, emeklerinizin sizlere dönüşü olması dileğiyle.

    YanıtlaSil

İLetişim

Benimle İrtibata Geçin


Adres

Sultangazi/İstanbul , 34260 Türkiye

Telefon:

+(90) 536 936 5598

Website

http://kasimtok.blogspot.com.tr