• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
  • Youtube

29 Ocak 2015 Perşembe

Merakla Beklenen Windows Phone 10 Geldi!!!


Merakla Beklenen Windows Phone 10 Geldi!!!
Microsoft Windows Phone 10

Merakla beklenen yeni işletim sistemi Windows 10'u eylül ayında düzenlediği basın toplantısıyla resmi olarak tanıtan Amerikalı teknoloji devi Microsoft işletim sisteminin masaüstü sürümünü çoktan görücüye çıkarmış olsa da işletim sisteminin mobil versiyonu henüz gün yüzüne çıkmış değil Önümüzdeki günlerde basın toplantısıyla resmi olarak tanıtılması yeni mobil işletim sistemi için bekleyiş sürerken ilgi çekici yeni detaylar gün yüzüne çıktı.

Microsoft'a yakın kaynaklar tarafından internete sızdırılan bilgiler önümüzdeki günlerde tanıtılacak olan mobil işletim sisteminin Windows Phone 10 adını taşımayacağını gösterdi Microsoft'un işletim sisteminin ortaklara gönderilen deneme sürümünde Windows 10 Mobil adını kullandığı bewlirtilirken bu ismin işletim sisteminin son hali için de tercih edilebileceği iddia edildi

Windows 10'un resmi olarak tanıtıldığı güne kadar Windows 9 adıyla anıldığı göz önüne alındığpında Microsoft'un Windows  Phone 10 için beklenmedik bir isim değişikliğine gitmei oldukça mümkün görünüyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

İLetişim

Benimle İrtibata Geçin


Adres

Sultangazi/İstanbul , 34260 Türkiye

Telefon:

+(90) 536 936 5598

Website

http://kasimtok.blogspot.com.tr